عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 21 مرداد 1393
بازدید : 17
نویسنده : management77

چند واژه کلیدی که از اهمیت زیادی در مطالعه برخوردارند، در این قسمت ذکر می شود. ضمن این که با ذکر واژه های کلیدی در سایتهای علمی می توان به دنبال مقاله نیز گشت. به طور معمول تعداد این واژه ها حدود 6-5 کلمه در نظر گرفته می شود.



 

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: موضوعات مرتبط: مشاوره و راهنمای مقاله نویسی , ,
:: برچسب‌ها: واژگان کلیدی ,
تاریخ : پنج شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 72
نویسنده : management77

امروزه مدیران ماهر در موفقیت شرکت‌ها نقشی اساسی بازی می‌کنند. نه به این دلیل که کارکنان نمی‌توانند بدون هدایت آن‌ها کار کنند، بلکه از این جهت که مدیران نقشی حیاتی در مدیریت استعداد دارند. دیگر دوره سیستم‌های جامع مدیریت شغلی و انتظار استخدام بلندمدت که روزی مبنای قرارداد کارفرما-کارمند بود به سر رسیده است. به جای آن، دوگانه مدیر-کارمند در امر یادگیری و توسعه در شرکت‌ها عاملی کلیدی است.

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: توسعه کارکنان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 مرداد 1393
بازدید : 172
نویسنده : management77

بر طبق گزارشی جدید از مجله American Sociological که به سفارش مؤسسه ملی بهداشت آمریکا و مراکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها تهیه شده است، از هر ده نفر که در آمریکا کار می‌کنند هفت نفر در برقراری تعادل بین زندگی شغلی و خانوادگی مشکل دارند. این تعداد با‌ زمان رو به افزایش بوده است و به جایی رسیده که کارمندان و به خصوص والدین احساس استرس، سردرگمی و پر شدن ظرفیت می‌کنند. در این مقاله با عنوان کار متغیر و مسئله کار و خانواده: شواهدی از شبکه کار، خانواده و سلامتی، محققین به دنبال پاسخ این پرسش بودند که چه چیزی را می‌توان در محل کار تغییر داد تا این مسئله بین سلامتی و بهره‌وری حل شود. آن‌ها آزمایشی در مقیاس بالا را در شرکت‌های عضو ۵۰۰ شرکت برتر مجله فورچون انجام دادند و دریافتند که تقابل بین کار و خانواده نباید فقط و فقط مشکل فردی و خصوصی کارمندان تلقی شود بلکه می‌تواند به صورت سیستماتیک با اندکی رهبری مدیران حل شود.

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: برقراری تعادل بین زندگی شغلی و شخصی شما مشکل سازمانتان است! ,
تاریخ : پنج شنبه 8 مرداد 1393
بازدید : 56
نویسنده : management77

هنگام استخدام، فکر کنید یک کارآگاه هستید که در جستجوی حقیقت است. در این مأموریت حقیقت‌یابی شما باید فردی را که متقاضی استخدام است به خوبی بشناسید، دریابید که او در درازمدت چه آورده‌ای برای سازمان شما دارد، و این که آیا نقاط خطری پیدا می‌شود که از دید شما پنهان مانده‌اند. ولی مانند هر عملیات کارآگاهی خوب، این فرایند نیازمند هماهنگی، برنامه‌ریزی و زمان است.

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: اشتباه در مصاحبه استخدامی ,
تاریخ : پنج شنبه 5 مرداد 1393
بازدید : 60
نویسنده : management77

بسیاری از کارفرمایان احتمالاً کاملاً قانع شده‌اند که اجازه دادن به کارمندان برای استفاده از فیسبوک و توییتر مثل کشیدن فرش از زیر پای خودشان است. به همین دلیل چت، توییتر، فیسبوک و همه شبکه‌های اجتماعی دیگر را بسته‌اند تا مطمئن شوند که کارمندان همان کاری را انجام می‌دهند که به خاطرش به آن‌ها پول می‌دهند. اما شاید کمی عقب نشینی از این رویکرد هم بد نباشد. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در واقع در بلند مدت به کمک کارفرمایان بیایند و ما میخواهم چشم آن‌ها را به این حقیقت باز کنیم. در نهایت البته این کسب‌وکار و تصمیم آنهاست که مهم است ولی شاید خواندن این موارد کمی آن‌ها را به فکر فرو برد.

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: آیا کارمندان در سر کار باید اجازه داشته باشند از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 5 مرداد 1393
بازدید : 57
نویسنده : management77

شما چه در حال تحصیل در دانشگاه و در ابتدای مسیر شغلی‌تان باشید و یا شاغل بوده و علاقمند به تغییر زمینهٔ فعالیتتان باشید، احتمالاً این سؤال را از خود پرسیده‌اید که «می‌خواهم چه کاره شوم؟»

اما سؤال مهمی که باید در موردش فکر کنید شاید این باشد که «آیا من توانایی فعالیت در موقعیت‌های متنوع را دارم؟»

بدون توجه به علایقی که دارید، مهارت‌هایی وجود دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید در هر صنعتی به خوبی ایفای نقش کنید. به علاوه، اگر در مجموعه‌ای از مهارت‌های چندگانه چیره‌دست شوید، در صورتی که زمینهٔ شغلی‌تان در طول زمان تغییر یابد، باز هم می‌توانید برای بسیاری از کارها گزینه‌ای مطلوب باشید.

پس از بررسی کارکنان غول‌های صنعت همچون آمازون، گوگل و فیسبوک و شرکت‌های متوسط مانند Castlight, Room77 و Prezi، در رابطه با اینکه در استخدام‌های جدید به دنبال چه می‌گردند، به پاسخ‌های غیرقابل‌پیش‌بینی می‌رسیم (برای مثال، هوشمندی در درجهٔ پایین لیست قرار گرفت)؛ اما مهارت‌های عمدهٔ مد نظر آن‌ها مواردی است که بدون توجه به اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید، قابل یادگیری است.

با کسب این ۵ مهارت خود را برای موفقیت در شغلتان آماده کنید:

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: ۵ مهارت که هر مسئول استخدامی را تحت تاثیر قرار می‌دهد ,
تاریخ : پنج شنبه 9 مرداد 1393
بازدید : 96
نویسنده : management77

چرا مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های ما همیشه از بالا به پایین به کارکنان خود نگاه می‌نمایند؟

چرا مسأله‌ای به اسم امنیت شغلی کارکنان، برای بسیاری از مدیران ما اهمیت ندارد؟

چرا مدیران کشورمان، کمتر اعتقاد به سرمایه‌گذاری و رشد نیروهای خود دارند؟

بازی‌های آلمان در جام جهانی برزیل که منجر به قهرمانی این تیم در جام شد درس‌های مهمی را به هر فردی در هر رشته و فعالیتی می‌تواند بدهد.!

همیشه تصور از تیم ملی فوتبال آلمان، یک فوتبال سیستمی و ماشین‌حسابی بوده است و شاید همین سیستم، باعث رقم خوردن این موفقیت شد.اما این همه ماجرا نیست. تیم ملی فوتبال آلمان، درس‌های مدیریتی فراوانی به همه جهانیان داد که ما نیز می‌توانیم به فراخور موقعیت خود، از آن‌ها بهره ببریم.

پنج مورد از مهم‌ترین آن درس‌ها به اختصار و تیتروار عبارتند از

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: پنج درس مدیریتی و تجاری از تیم ملی فوتبال آلمان ,
تاریخ : پنج شنبه 9 مرداد 1393
بازدید : 54
نویسنده : management77

همواره مديريت درهر سازماني نقش محوري وهدايت گري والگوي آن سازمان را ايفا ميکند براي اين که بدانيم يک مدير خوب وموفق  چه مديري است اموري که يادآوري ميشودازجمله راهکارهايي  است که برگرفته ازآموزه هاي ديني ماست اما کشورهاي پيشرفته به اين نکات که برگرفته از درسهاي آموزنده  مکتب ومذهب ماست ودرباره بند بند آن احاديث ورواياتي داريم که به خاطر صرفه جويي دروقت ازذکر احاديث وروايات خودداري کرده ايم عمل کرده اند ؛ بکاربسته اند موفق شده اند شيريني ولذت موفقيتها راکسب کرده اندلذا شايسته است به نکات ذيل به دقت  توجه کنيم شايددرميان اين نکات نکته اي وجودداشته باشد که دروجود مانباشد. وبا بکارگيري همان يک نکته موفقيت بيشتردراموراداري کشورمان حاصل شود

.

 

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: ويژگي هاي يک مدير خوب وشايسته ,
تاریخ : پنج شنبه 9 مرداد 1393
بازدید : 62
نویسنده : management77

در هر سازمان بزرگی یک سری از سلسله عوامل مدیریتی وجود دارد که باعث می شود روند کاری به درستی پیش برود. یک مدیر خوب باید علاوه بر یکپارچه کردن محیط کاری به مسائل کوچک هم توجه کند تا تاثیرگذاری بیشتری بر روند کاری داشته باشد. یک مدیر خوب باید درجه اول آرامش کاری داشته باشد این یکی از عوامل بسیار مهم است. مدیر باید بتواند انتظارات کارمندانش را به خوبی درک کند با وجود اینها یکسری نکاتی وجود دارد که باعث میشود بتوانید از پس مسئولیت های کاری تان بر بیایید.

1-بازخورد تلاش هایتان برای رسیدن به اهداف را ببینید. اگر کارمندانتان دائما بازخورد تلاش هایی را که در طول کار دارند ببینند سریع تر میتوانند پیشرفت کاری داشته باشند. یک برنامه ای برای بررسی بازخورد کاری تان تنظیم کنید. از کارمندانتان بخواهید که به طور منظم نتیجه و بازخورد کاری شان را یادداشت کنند

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: چگونه یک مدیر خوب باشیم؟ ,

09901726128

نظرتون در مورد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان management77 و آدرس ayhan77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 32397
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com