عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 22 فروردين 1393
بازدید : 120
نویسنده : management77

دوره‌هاي آموزشي نظام جديد آموزش كاركنان دولت

 دوره‌هاي آموزشي نظام جديد آموزش كاركنان دولت ، شامل دوره‌هاي آموزشي توجيهي ، دوره‌هاي آموزشي شغلي ، دوره‌هاي عمومي و دوره‌هاي آموزشي بهبود مديريت مي‌گردد . در اين ميان دوره‌هاي آموزشي شغلي خود شامل دوره‌هاي شغلي مشترك اداري و دوره‌هاي شغلي اختصاصي و دوره‌هاي عمومي شامل دوره‌هاي فرهنگي و اجتماعي و دوره‌هاي توانمندي‌هاي عمومي مي‌گردد

رضوي ( 1382 ) توانايي را به اندازه‌اي از دانش ، مهارت و نگرش مورد نياز جهت انجام موفقيت‌آميز تمام يا بخش معيني از وظايف شغل مي‌داند و كاركنان را از نظر توانايي به چهار سطح تقسيم مي‌كنند :

1ـ مبتدي : به كاركنان برخوردار از آن سطح توانايي اطلاق مي‌شود كه فرد به تازگي وارد شغل شده و مراحل اوليه آن آموزش‌هاي شغلي را مي‌گذراند .

2ـ نيمه متخصص و نيمه ماهر : به كاركنان برخوردار از آن سطح توانايي اطلاق مي‌شود كه فرد آموزش‌هاي مقدماتي را گذرانده و تجارب و مهارت‌هاي اوليه شغلي را آموخته است .

3ـ متخصص و ماهر : به كاركنان برخوردار از ان سطح توانايي اطلاق مي‌شود كه فرد تمام آموزش‌هاي لازم را فرا گرفته و در وضعيت موجود نياز به آموزش ديگري ندارد ، مگر در آينده تغييراتي ايجاد شود كه مستلزم آموزش‌هاي جديدي باشد .

4ـ فرا متخصص : به كاركناني برخوردار از ان سطح توانايي اطلاق مي‌شود كه فرد علاوه بر گذراندن تمام آموزش‌هاي اصلي وظايف شغلي خويش ، آموزش‌هاي تكميلي ديگري را گذرانده است .

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: دوره‌هاي آموزشي نظام جديد آموزش كاركنان دولت ,
تاریخ : پنج شنبه 9 فروردين 1393
بازدید : 123
نویسنده : management77

روسا اغلب از جمله عوامل اصلي مي باشند كه باعث شده كاركنان شغل خود را دوست داشته باشند و يا آن را ترك كنند. همانگونه كه ژوان لويد(Joan Lloyd) مي نويسد يك رئيس مثل بند نافي مي باشد كه كاركنان را به سازمان پيوند مي دهد. اگر اين بند صدمه ديده باشد فرد نهايتا سازمان را تر ك خواهد كرد اگر شما از جمله كاركنان خوش شانسي هستيد كه رئيس خوبي داريد اين موضوع را كم اهميت قلمداد نكنيد. در ادامه ويژگيهاي يك رئيس خوب را ملاحظه مي كنيد.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای ادامه مطلب عدد یک را وارد کنید


:: برچسب‌ها: يك رئيس خوب چه ويژگيهايي دارد؟ ,
تاریخ : سه شنبه 31 فروردين 1393
بازدید : 30
نویسنده : management77

هدف از این رشته عبارت است از :
مدیریت کارآفرینی عبارت است از مجموعه ای از نظریه ها ، فنون و روشهای هدایت اثربخش فعالیتهای کارآفرینی . هدف از اجرای دوره کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز مدیریت فعالیتهای کارآفرینی در بخش خصوصی ، دولت و بخش عمومی می باشد .
نقش و توانایی :
شرکت کنندگان در این دوره بهتر است دارای تجربه کار عملی در یکی از بخشهای خصوصی ، عمومی و دولتی باشند . دانش آموختگان رشته کارآفرینی بعنوان مدرس ، مدیران موسسات ، پژوهشگران و متخصصین مدیریت کارآفرینی با دانش و مهارت و نگرش کارآفرینی وارد عرصه های اقتصادی اجتماعی کشور شده و به تسریع روند توسعه پایدار ملی کمک نمایند .

 

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: موضوعات مرتبط: معرفی مدیریت کارآفرینی , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت کارآفرینی: Entrepreneurship Management ,
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393
بازدید : 129
نویسنده : management77

ارزشمندترين دارايي هاي يك سازمان  در قرن بيستم ابزار توليد آن بود و در قرن حاضر

 

كاركنان فرهيخته و بهره وري آنها، چنين جايگاهي خواهد داشت          
                                    

پيتر دراكر

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

09901726128

نظرتون در مورد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان management77 و آدرس ayhan77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com