عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 22 دی 1391
بازدید : 105
نویسنده : management77

رضايت‌مندي مشتري در بخش‌هاي دولتي

در بخش دولتي، ارائه خدمات، در چارچوب قوانين و مقررات دولتي مطرح است. ارائه خدمات، با توليد کالا يا محصول تفاوتهاي عمده اي دارد. بنا به نظر "کارل آلبرشت"، و  "ران زمک" خدمت خارج از نفوذ مديريت، در ارائه به مشتري توليد مي‌شود . خدمت پس از ارائه قابل بازرسي و فرا خواني نيست، درک مشتري از کيفيت همان قدر که تحت تاثير نتيجه روندکار است، تحت تاثير رفتار ارائه دهنده خدمت هم هست. بنابراين در جهت هر گونه تلاش براي بهبود، بايد هر دو جنبه مورد توجه قرار گيرد .

از طرف ديگر، در بخش دولتي رقابت وجود ندارد و بنابراين به جز براي سياست‌گزاران و مديران عالي کشور که رضايت مردم را مورد توجه قرار مي‌دهند، در مورد ديگران به طور عادي و طبيعي تمايلي به افزيش ارتقاي خدمات وجود ندارد.

در بخش دولتي، تعويض و تغيير مديريتها، بيش از بخش خصوصي است و با توجه به اين وضع، در روند اجراي بهبود کيفيت ممکن است اختلال به وجود آيد. افزايش سود سهامداران، کسب بيشترين سهم بازار، برتري در رقابت و ....، مفاهيمي‌هستند که مديريت دولتي با آنها بيگانه است .

در بخش دولتي، فقط فرايند اجراي فعاليتها مهم نيست، بلکه کسب نتيجه مطلوب، با توجه به اعتبارات مالي سالانه نيز مهم است . اگر اين اعتبارات هزينه نشود يا بيشتر از آن نيز باشد، نتيجه مطلوب به دست نمي‌آيد و مشکلات بعدي سر بر مي‌آورد .

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: رضايت‌مندي مشتري در بخش‌هاي دولتي ,
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1391
بازدید : 70
نویسنده : management77

نفتا یا پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی یکی از قدرتمندترین و گسترده‌ترین معاهده‌های جهانی است که سبب ایجاد همکاری‌های وسیعی در سراسر آمریکای شمالی شده است. پس از پایان جنگ سرد قطب های اقتصادی جدید به وجود آمده اند که ضرورت تشکیل بازار واحد جهانی را می طلبید.در فوریه ی 1991 سه کشور آمریکا،کانادا و مکزیک به درخواست رئیس جمهور وقت مکزیک(سالیناس)مذاکره ای در مورد یک پیمان تجارت آزاد آغاز کردند.در 17 دسامبر 1992 این پیمان میان سه کشور به امضا رسید که از آغاز سال 1994 به اجرا در آمد. پیمان نفتا را می توان از نظر وسعت بازار بزرگ ترین موافقتنامه منطقه ای دانست که تاکنون تحقق یافته است. عامل تاسیس نفتا, موافقتنامه تجارت آزاد آمریکا کانادا, و تمایل آمریکا بود به اینکه ، همچنان قدرت بی رقیب در بازار جهان باشد و هدفش رفع موانع تجاری بین سه کشور عضو از طریق ایجاد یک منطقه آزاد تجاری بود که عوارض واردات بین سه کشور عضو برداشته شود یا کاهش داده شود.

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: نفتا (NAFTA) ، پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی ,
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1391
بازدید : 51
نویسنده : management77

مجمع جهانی اقتصاد به انگلیسی: World Economic Forum) یکی از سازمان‌های بزرگ اقتصادی سوئیس است. این سازمان سالانه بیشتر از ۸۰ میلیون دلار درآمد دارد و برای بیشتر از ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده‌است

مجمع جهانی اقتصاد برای اولین بار در ژانویه سال ۱۹۷۱ و در شهر داووس سوئیس راه اندازی شد. کلاوس شواب موسس مجمع جهانی اقتصاد است. وی که یک فرد آلمانی تبار است بعد از تاسیس این مجمع به عنوان استاد در دانشگاه ژنو مشغول تدریس شد. بعد از این ریاست وی مجمع مدیریت اروپایی که یک سازمان غیر انتفاعی بود را در ژنو راه اندازی کرد و با کمک این مجمع سران تجاری و صنعتی اروپا را هر ساله در ماه ژانویه به داووس فرا می‌خواند. سپس برگزاری جلسات منطقه‌ای در کشورهای مختلف جهان بعد از برگزاری اجلاس سالانه داووس به برنامه کاری این مجمع اضافه شد و از سال ۱۹۷۹ مجمع مدیریت جهانی انتشار گزارش رقابت اقتصادی جهانی را نیز بر عهده گرفت. در سال ۱۹۸۷ «مجمع مدیریت اروپا» به «مجمع اقتصاد جهانی» تغییر نام داد و با توسعه حوزه کاری خود تلاش کرد تا اختلافات و مشکلات جهانی را با ایجاد یک پلت فرم بین‌المللی حل کند

 

 

 

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: مجمع جهانی اقتصاد ,
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1391
بازدید : 105
نویسنده : management77

سازمان تجارت جهانی (به انگلیسی: World Trade Organization) (به شکل مخفف: WTO) یک سازمان بین‌المللی است؛ که قوانین جهانی تجارت را تنظیم و اختلافات بین اعضا را حل و فصل می‌کند. اعضای سازمان تجارت جهانی کشورهایی هستند که موافقت‌نامه‌های (حدود ۳۰ موافقت‌نامه) این سازمان را امضا کرده‌اند. مقر سازمان تجارت جهانی در ژنو، سویس قرار دارد. تا 26 جون 2014 160کشور عضو این سازمان شده‌اند.[۱] یمن در حال حاضر جدیدترین عضو این سازمان محسوب می‌شود.

موافقت­نامه­ی عمومی تعرفه و تجارت موسوم به گات general agreement on tariffs and trade ( GATTحاصل گفتگوهای طولانی نمایندگان بسیاری از کشورهای جهان در طول 45 سال گذشته است. ضرورت وجود یک سازمان بین‌المللی ناظر بر بازرگانی جهانی و تسهیل‌کننده­ی تجارت آزاد در فاصله­ی جنگ جهانی اول و دوم احساس گردید. اما این ضرورت پس از جنگ جهانی دوم ابعاد تازه‌تری یافت. نابسامانی‌های اقتصادی ناشی از جنگ جهانی اول در اروپا، کشورهای این قاره را وادار به اعمال سیاست‌های حمایتی از صنایع داخلی و اتخاذ تدابیر تلافی­جویانه­ علیه رقبای خارجی بالاخص آمریکا کرد.

 

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: برچسب‌ها: سازمان تجارت جهاني WORLD TRADE ORGANIZATION ,
تاریخ : شنبه 10 دی 1391
بازدید : 90
نویسنده : management77

مدیریت دانش

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت -مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: مدیرت دانش ,

09901726128

نظرتون در مورد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان management77 و آدرس ayhan77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 32405
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com