فرايند ارائه و انتخاب استراتژي ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393
بازدید : 39
نویسنده : management77

 

مديران و كاركناني كه مسئول تعيين ماموريت سازمان بررسي عوامل داخلي و خارجي بوده اند بادي استراتژي هاي گوناگون را شناسايي و آنها را ارزيابي نمايند . در اني فرايند بايد نمايندگاني از بخش ها و واحدهاي سازمان گنجانده شوند درست همانند حالتي كه پيش از اين درباره تدوين استراتژي ها بحث كرديم . لازم به يادآوري است كه مشاركت مديران و كاركنان اين فرصت را براي آنها به وجود مي آورد تا آنچه را كه سازمان در حال اجراي آن است به خوبي درك كنند و خود را متعهد به تأمين هدف هاي سازمان بدانند .

همه كساني كه در بررسي و ا نتخاب استراتژي ها مشاركت مي كنند بادي اطلاعات حاصل از بررسي هاي داخلي و خارجي سازمان را در اختيار داشته باشند . آگاهي از اين اطلاعات و اشراف به مأموريت سازمان به مشاركت كنندگان كمك مي كنند كه استراتژي هاي خاصي را كه در ذهن و فكر خود دارند ، بسيار شفاف گردد . ( البته اين استراتژي ها همان هايي هستند كه به اعتماد اين افراد بيشترين نفع سازمان را تأمين مي كنند . ) اين شيوه انديشه موجب تقويت خلاقيت خواهد شد .

در گردهمايي ها يا جلسه هايي كه پياپي تشكيل مي شود كاركنان و مديران بايد درباره استراتژي هاي گوناگون به بحث بپردازند . استراتژي هاي گوناگون به بحث بپردازند . استراتژي هاي پيشنهاد هاي را بايد فهرست كرد . پس از اينكه مشاركت كنندگان در اين فرايند همه استراتژي ها را درك نمودند، آن گاه بايد هر يك از آنها استراتژي هاي پيشنهادي را بر حسب اهميت به ترتيب بنويسيد . اوليت ها بدين گونه تعيين مي شود : 1= نبايد به اجرا درآيد ،2=مي توان آن را به اجرا در آورد، 3= احتمالاً به اجرا در خواهد آمد و 4= به طور حتم بادي به اجرا درآيد ، بدين گونه فهرستي از اولويت ها تعيين مي گردد و نتيجه كار بيانگر مجموعه استدالال گروه خواهد بود .




:: برچسب‌ها: فرايند ارائه و انتخاب استراتژي ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


09901726128

نظرتون در مورد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان management77 و آدرس ayhan77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 709
بازدید هفته : 1429
بازدید ماه : 2658
بازدید کل : 35096
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com